تاثیر رسانه و مصرف گرایی❗
مردم به آسانی و بطور مستقیم تحت تاثیر رسانه قرار میگیرند. رسانه ، پیوند های جامعه را تضعیف و افراد را در مقابل تبلیغات تجاری و ی آسیب پذیر میکنید.
اثر تبلیغات از این لحاظ مهم است ک در خلال آنها راه و روش های مخصوصی را برای لباس پوشیدن ؛ خرید کردن و سرگرمی و به همه ی افراد جامعه انتقال میدهد و آن روش ها را ب فرهنگ عمومی تبدیل میکند.
تبلیغات با روش های مستقیم و غیر مستقیم موجب ترویج مصرف گرایی میشود رسانه ها برای افزایش اثرگزاری تبلیغات از تصاویر اغراق شده استفاده میکنند حالا فکر کنید این رسانه ؛ رسانه ی دشمن باشد❗مصرف گرایی و ضربه به کالای ایرانی و ایجاد ثروت برای دشمن❗
درباره این سایت